Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 4 maj 2009

Händelserik dag

Av Mia - 4 maj 2009 15:23

Nu har jag som alla andra skaffat en blogg och vi får se hur länge jag kan fortsätta med den då jag inte har en egen dator eller internet. Men jag ska försöka att hålla denna sida vid liv. Nog snackat om det.


Min dag har inte varit rolig. Först så försov jag mig, fast ändå inte. Jag vaknade kvart i 9 tror iaf att klockan var det. Jag har ingen anning. var allmänt förvirrad, som jag dock alltid är =) Hehehehe.

 Fick skjuts av Niklas till Landskrona där vi hade föreläsning idag. Idag handlade mest om att vi ska skriva ned våra mål och att vi ska följa dem. Personligen så tykte jag att vi pratar om det hela tiden, varför inte komma med något nytt så att man inte somnar underföreläsningen? Inte för att jag gjorde det, men det var inte långt ifrån. Satt på första raden så det skulle ha varit skämmande att göra så.

 Efter en timma så var han äntligen färdig. Det som var mest intressant var när han berättade sin väg till jobbet. Mycket intressant.

Sen åkte jag, Niklas och Stefan hem. Stefan åkte också med och vi satt och snackade i allmnhet.


På vägen hem så hade det tydligen hänt någo olycka på motorvägen emellan landskrona och helsingborg. Kan inte säga exakt vart men vi åkte på den vägen iaf. Det var en lastbil som hade kraschat. Den hade på något sätt varit på väg ned i diket på högersidan, när den hade svängt kraftigt åt vänster och hamnat tillslut emellan mitträckena som var av järn inte alltså dessa "trådar". Vet ej hur jag ska förklara. Men tur i oturen så hade den inte krockat med en personbil och chauffören verkade att ha klarat sig. Iaf utav det lilla jag hann se. Ska kolla Hd.se och uppdatera här sedan.


Sen lade jag upp mitt akvarium till salu, har bestämt mig för att jag måste göra mig av med dom. helst hade jag velat behålla även set stora, men som det ser ut nu så kan jag inte det. Måste få in pengar till mat, kläder m.m Alltså så faligt är det inte men man kan väl inte få för mycket mat eller kläder :P


Nä på tal om mat så ska jag nog laga lite nu :P  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards