Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Lördag idag :D

Av Mia - 19 februari 2011 11:11

Idag så ska jag till Bonita. :D

      Dessa är gamla bilder och det är därför det står den gamla adressen till min blogg på dom. Men vad gör det. :) Jag tänker inte ladda upp bilderna igen bara för att det är fel adress till min blogg. Jag skriver ju i samma blogg fast men en ny adress för "ägarna" till bloggen bestämde sig för att byta. Jaja nog prtat om detta.


Idag ska jag som sagt till Bonita och jag längtar. Tycker att denna dagen går såååå långsamt fram. Jag vill att klockan ska vara 3 nu för då kommer jag att få krama om "min" häst igen. Tyvärr är de så att först måste jag åka tåg som kommer att ta ca 1 timma och sen buss som oxå det kommer att ta ca 1 timme. Sedan så är jag inte framme utan de är en bit att åka med bil med. Så snacka om att jag kommer att vara på resande fot idag. :)

Jag lovar att jag ska ta kort idag, MASSA kort om min kamera bara vill. Sist jag var ute på en fältdag och skulle ta kort så ville den inte riktigt vara  med. Den bara stängde av sig och sa "byt batterier". Fast jag precis hade bytt batterier 2-4 ggr redan. J*vla kamera. Visst är jag tacksam över att jag fick den, men man blir lite sur när man MÅSTE använda den och den inte tycker om kylan och bestämmer sig för att sluta fungera. det kanske beror på flitigt användande.. hehe.. :P


Jag har snart kommit ikapp i skolan och de känns skönt. :) Jag ska läsa på tåget så jag kanske har kommit i kapp i slutet av denna dag. :D *längtar* hehe.. :) jag läser just nu boken "Att förstå förskolan" och den är riktigt intressant så jag ska läsa vidare nu samt att äta ett äpple. Är så nervös inför att få se Bonita att jag inte har fått ned en tugga idag..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards