Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2011

Dag 15 – Mina drömmar.

Av Mia - 15 oktober 2011 15:00

 Dag 15 – Mina drömmar.


Visst har man sina drömmar kvar, men tyvärr börjar de att blekna inför den bistra verkligheten. Verkligheten och drömmar går tyvärr inte ihop ibland. Men drömma kan man fortfarande göra.


Jag drömmer just nu om att klara min utbildning och få ett jobb som jag verkligen trivs med. Men de känns som om skolan inte går bra för tillfället och ja vet inte hur det kommer att gå med detta. Jag vill ha en ljusare framtid. Jag vill inte gå och oroa mig för ALLT just nu. Jag vill kunna ta tillvaron lite gladare som jag har gjort, Men det enda jag har gjort är att skjuta upp alla problem tills allt bara blir kaos.


Det som jag fortfarande drömmer om är att träffa någon som accepterar mig för den jag är. Accepterar alla mina fel och brister. (Jag pratar just nu om en kille) En kille som kan få mig att skratta, en kille som tycker om att mysa och som man kan prata med. min drömman helt enkelt.


En annan dröm som jag har (som tyvärr håller på att blekna mer och mer ju mer tiden går) är att få äga en liten hästgård någonstans. Med liten hästgård så menar jag att gården har ett stall med ca 3-4 boxplatser. och fina natursköna skogsstigar runt.


jag saknar verkligen ridningen och hästar så jag hoppas att jag snart kommer att kunna ta upp det igen. (om ekonomin tillåter)


Ja det var väl allt för denna gång.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards