Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Mia - 2 november 2011 00:07

Ja jag är mållös och mina tankar går inte ihop. Jag pratade lite igår med Ronjas farmor om hur jag var direkt efter förlossningen och hur det var, med tanke på att jag vill få ett avslut. Jag vill kunna ta itu med mitt förflutna för att kunna se ljust på framtiden. Hur nu är den kommer att bli..


Jag fick reda på en del saker som chockerade mig och som jag är helt mållös över. Jag förstår idag att jag hade en förlossningsdeprition det fattar jag. Men hur långt nere jag var då UTAN att fatta det själv. Och hur jag behandlade mina nära och kära just nu.. Men herregud. Jag fattar inte hur ni stod ut med mig då. Jag är chockad och jag måste BE alla om ursäkt för mitt beteende då. Vad tänkte jag på då? Tänkte jag överhuvudtaget? Jag har ingen anning... Jag vet inte.. Den perioden hänger över mig som ett svart moln och ja vill kunna skingra den. Ja idag så ser jag lite ljusare på den perioden av mitt liv. Det största ljuset som hände då var ju självklart Ronja och det har hjälpt mig oerhört mycket att haft henne.


Den stora anledningen till varför jag skriver här mina tankar idag är att det är en viss person som jag har smutskastat extremt mycket. Speciellt då över nätet eller pratat om. Vem pratar jag då om? Jo Ronjas pappa Micke. Jag kan erkänna att jag har snackat mkit om honom att han gjorde dittan och han gjorde dattan och de är såååå hemskt.

Men hur hemskt var inte jag att leva med? Med tanke på att ja snäste av ex.vis min svär när hon frågade om jag inte skulle söka hjälp och ja bad henne rent ut sagt att dra åt helvete. Vad jag har sagt under denna perioden till Micke vill jag inte ens tänka på eller reda ut. Men han ska verkligen få bekräftat här att jag ber om ursäkt för allt jag har sagt om honom här och till alla personer.


Vad jag kan se tydligt här är att problemet har varit jag och min deprition. Det var jag som gjorde slut p.g.a att jag inte fattade att jag mådde skit rent ut sagt och tyckte att han var en stor idiot. jag fattar inte varför han inte kastade ut mig tidigare, utan han försökte verkligen få de att fungera men jag hade totalt gett upp med allt. Jag orkade inte med. Så jag säger en gång till MEN HERREGUD MARIA!!!


Jag är som sagt mållös. Jag har ingen anning om vad jag ska säga eller skriva....


Ber så mycket om ursäkt Micke för allt du har fått stå ut ifrån min sida och jag ska säga det till dig IRL på torsdag när du kommer hit med Ronja, men nu har du iaf fått upprättelse (en liten iaf) att jag går ut med att allt var mitt fel, de var ja som inte insåg...


Nu ska ja gå och sova iaf..

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards