Mias liv och funderingar

Alla inlägg under februari 2012

Av Mia - 29 februari 2012 21:00

Gjort idag:
- Varit på förskolan (VFU) mellan 08:00-15:30 KLART
- Skrivit utvärdering samt finplanering KLART
- Mailat handledare på skolan KLART
- Handlat KLART
- Tvättat KLART
- Lagat mat KLART
- Diskat KLART (2 ggr blev de idag)
- Duschat KLART
- Klippt mig KLART
- Städat Nja. Undanplockat de värsta
- Skrivit reflekterande dagbok SNART FÄRDIG
- Sova? JA TACK
Känner att jag har fått mycket gjort idag. ÄR stolt över mig själv. De finns bara en sak som ja har glömt och de är kaffe och nu orkar ja inte laga, med tanke på att ja vill sova så nu säger ja god natt allesammans. :)

Av Mia - 28 februari 2012 07:45

Grattis till mig själv på min namnsdag. :)

Av Mia - 25 februari 2012 21:00

Tack alla inblandade för en underbar/härlig dag på Ugglebadet i Perstorp. :) Ronja sover sedan länge och Sandra och Dennie har nu åkt. Tack än en gång för presenterna ja fick. Den ena kommer iaf att användas flitigt. :) Har på mig dom nu. Underbart varma och härliga ;D;D Imorgon: Bara mysdag med Ronja. Idag: Kolla på film ja fått låna. (ej barnfilm) Nu blir de filmen: Paranormal 3 activity. Får se om man somnar i eller efter den ^^,

Av Mia - 22 februari 2012 22:30

Hmm.. Dags att skaffa ny dator?? Trodde denna iaf skulle hålla skolan ut. Men de verkar som om den är på väg att haveriera.. *STOR SUCK* Så vad ska man nu göra? Avbetalning?

Av Mia - 19 februari 2012 22:45

Imorgon så ska jag återigen få sniffa lite häst och mysa med en underbar häst. *längtar* Varför kan de inte vara måndag idag???

Av Mia - 17 februari 2012 22:15

Det finns inget roligt i mitt liv att berätta än att man bara pluggar och pluggar..

Av Mia - 16 februari 2012 23:45

Men allvarligt????!!!! Jag har suttit och sletet som ja vet inte vad för att få ihop 8000 tecken till arbetet som ska vara inlämnat idag och lyckas få ihop otroligt nog 8500 tecken. Sparar arbetet för att dricka lite vatten och ta en paus innan man läser igenom det och ska lämna in det. Men nu vet ja inte vad som har hänt.. Nu helt plötsligt är de bara 6000 tecken och halva arbetet fattas. J*vla dator. De måste vara denna som har blivit knäpp för ingen annan har varit i närheten. GAH! och på 10 min hinner ja inte skriva om 2000 tecken.. *SUCK* Ja får sitta uppe tills skiten än en gång är färdig. Hoppas lärarna har lite medlidande. För annars så skiter ja fullständigt i detta. (Förlåt mina ord men är så frustrerad just nu. Här har man lyckats verkligen att skriva ett arbete och sen helt plötsligt så är halva arbetet borta.. Låt mig bara sova så ser ja nog lite mer humoristiskt på detta men inte just nu. Måste skriva färdigt detta nu)
Jaja.. Sov gott till er alla som ska göra de och tänk på stackars mig..

Av Mia - 15 februari 2012 13:00

Idag är de som vanligt tvättdag och då passar jag på att städa med. Sen så blir de plugg med :D

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards