Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 4 januari 2013

Svar på Frågestunden!

Av Mia - 4 januari 2013 18:49

 


http://mywaymylife.bloggplatsen.se


1: Hur får man flera läsare?

Jag har ingen anning om hur man får fler läsare, men jag har varit inne på någon av de stora bloggarna och allt det handloar om är att hålla sig till en sak och lägga ned en massa arbete. 

Men jag hittade en artikel om hur några av storbloggare har fått fler läsare till sin blogg så ni kan ju titta in där för att kanske hitta några idéer. Sj så orkar jag inte läsa den :P http://tidningenskriva.se/rekommenderat/2012/04/sa-far-du-fler-besokare-till-din-blogg/


2: Vad gör du om dagarna?

Jag pluggar om dagarna. Om jag inte är i skolan eller håller på med någon hemtenta eller något som har med skolan att göra så virkar, stickar eller krokar jag. Alltså håller på med handarbete. Man kan kalla det för terapiarbete. :P haha.. Annars så är jag medryttare på en häst. Aron som är en frieserhingst. Eller jag vet inte om man kan kalla det för medryttare med tanke på att jag tar hand om honom när jag  kan. Utöver detta så städar jag (typ mest plockar undan i min lägenhet) och funderar på hur jag vill ha de i min lägenhet. alltså hur jag kan möblera om. Fast de blir aldrig av.. hahaha.. Om jag inte uppdaterar här alltså. Sen så spelar jag lite spel på FB. Läser böcker gör jag med. Bortsett då ifrån skolböckerna som man måste läsa. Sen blir de att när man håller på med sitt handarbete (virkning/stickning) så tittar man påå tv. jag följer enbart en serie opch det är Once Upon A Time. Som nu har säsongstart den 10 januari så ni kan ju tänka er hur mycket jag lääääääängtar. :P

Sen så har jag ju min dotter med. Ronja. och vi brukar hitta på en massa olika saker. Lite svårt att precisera där. Träffar mina kompisar och umgås med dom, har tre katter med som kräver uppmärksamhet. Så jag hittar på en massa olika saker under dagarna :) Jag hoppas att det räcker som svar. 


3: Om du var drottning över en dag vad skulle du då göra?

Oj oj oj. Det var verkligen en knepig fråga. Vad skulle jag göra? Tanken har aldrig slagit mig att vara en drottning, så jag skulle väl mest tycka att det skulle vara kul att testa på hur det är att vara drottning. Testa att inviga saker och vara engagerad som en drottning. Att bli omhändertagen och bli sminkad och uppklädd skulle vara kul. Men jag kommer inte på något speciellt annars som jag skulle vilja testa på.. 


4: Om du var kiille för en dag vad skulle du göra då?

Oj oj.. Frågorna blir ju bara knepigare och knepigare.. Men det som skulle vara kul är väl att testa på hur det känns att ha sex som en kille.. haha :P Sen så vet jag faktiskt inte.. 


5: Tror du på gud eller nåt?

Jag har alltid trott på att det finns någon gud där ute men efter förra året så har jag börjat tvivla.. Jag tror på ödet och att livet är orättvist.. Men att man inte får mer än vad man klarar av. Allt handlar om är vad du gör utav allt. Svårt att förklara, men för att svara på frågan. Nej jag tror inte på gud utan jag tror på ödet. Jag tror att ödet är redan bestämt, men att vi kan påverka inrikningen beroende på vilka val vi gör i livet. 



 
 
sofia

sofia

5 januari 2013 11:33

tack för svaren=) hihi



sv:
hej=)
okej ska kolla hihi=)

ja det gör ju det tyvärr idiotiskt man blir så arg... ja men om man accepterar dom så är de okej.. och man kan umgås med dom för deras skulle e de en sak men att gå på någons utseende? uscha :(
jo men visst ärlighet varar längst men man måste ändå tänka på hur den andra tar de å sånt...

http://mywaymylife.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards