Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 28 december 2013

Diskutera på kommando... (En helt onödig diskussion)

Av Mia - 28 december 2013 18:54

Detta med att diskutera vissa saker på kommando är verkligen inte min grej känner jag. Jag vill gärna sväva ut ifrån exakt det som ska diskuteras. Kanske är det för att jag får en ny tanke som låter bättre i mitt huvud och vill då ta upp denna direkt. Det vet jag inte. Men jag kan säga att min huvud är helt slutkörd idag efter att ha diskuterat så mycket idag, och att försöka få ned några ord är extremt svårt. Eller ja om jag ska diskutera något som kanske låter vettigt i mitt huvud (som exempelvis här, då jag har en diskussion med mig sj om att diskutera) så går det ju bra då jag bara skriver som sagt de jag har i huvudet. Men att hålla mig till en tanke ur en synvikel som ska beskrivas.. då säger jag bara HJÄLP mig. Hahha.. 


jag vet inte om jag är en känslomänniska eller vad de heter som låter mina känslor styra hur jag tänker och att det är på grund av detta som det är svårt. jag vet inte, och tyvärr har jag inte långtid på mig att ta reda på det eller fundera ut det heller då denna J**VLA uppsats ska vara inlämnas den andra januari senast klockan tolv. Hur nu de ska gå till känner jag i skrivande stund. Mitt fokus ligger tyvärr inte just nu på det som ska diskuteras utan just nu kan jag verkligen inte fokusera på något. Det kanske märks i hur jag skriver detta inlägg med. Jag kan verkligen INTE, hur mycket jag än försökt, tänka just nu och fokusera. Allt annat ploppar upp i mitt huvud just nu. Som exempelvis att jag skulle behöva semester just nu och slippa tänka överhuvudtaget typ..


Strunt samma. Nu har jag iallafall fått skriva av mig lite. Dags att återgå till min och min kompis underbara (host) uppsats.. *Suck* Ja just nu är den inte så underbar eftersom vi inte riktigt får ihop den. Men vi har iaf fått bra kommentarer ifrån får handledare. Det är iaf något positivt :D


 
 
Linnea

Linnea

31 december 2013 00:14

Typiskt att det är en uppsats, annars hade jag gärna försökt hjälpa till! (Känns lite svårt att sätta mig in i en uppsats på så kort tid) hoppas du får ihop det! Kram

http://linnislicious.wordpress.com

Mia

31 december 2013 00:40

Ja tyvärr är de ju det. Examensarbete dessutom så man vill ju att den ska bli så bra som möjligt men något verkar inte vilja att den ska bli färdig i tid då allt bara strular nu. *suck* men snart är det över. :) får tänka så. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards