Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2014

Filmrecention - Here comes the devil & The final destionation

Av Mia - 4 augusti 2014 19:18

 


Here comes the devil (Genre: Skräck)

Ett gift par är på semester med sina två barn ute i den meikanska landsbygden. När de stannar vid en rastplats går barnen på upptäcktsfärd i naturen, men återvänder inte till den överrenskomna tiden. Den följande natten är fylld med panik och gräl, men på morgonen återvänder barnen igen. Snart blir det dock tydligt att allt inte är som de ska med dem. Någonting är fruktansvärt fel.

 


Min åsikt: Vill du slösa bort 1 tim 37 min av ditt liv så rekomenderar jag gärna denna film. Jag satt och väntade på att det skulle bli spännande men blev inte uppslukad av filmen eller rädd utan satt mest och gäspade och hoppades på att den skulle ta slut. Men ville sitta kvar för att se om den blev spännande eller inte, men ingenting hände som jag tyckte var skrämmande. Men detta är bara min åsikt. :) Inte värt de 10 kr som jag köpte för den. :/



The final destination (Genre: Thriller)


Filmen innehåller allt man kan förvänta sig; spänning, action och fartfyllda scener! Av en oförklarlig händelse på speedwaybanan kör flera bilar in i banans långsida, samtidigt som ett gäng vänner är där och ska ha en rolig dag tillsammans. Speedwaybanan och läktarna förvandlas till ett flammande inferno. De lyckats undkomma döden, denna gång... men ett hemskt öde väntar dem...

 


Min åsikt: Jag gillar faktiskt denna film. Dock har man sett Final destinationfilmerna så vet man vad som kommer att hända på ett ungefär. Dock hade de lagt om denna film så man slapp "dötiden" innan de hände något och när man väl trodde att de var säkra ändrades hela filmen igen. Dock så måste jag säga att de är väldigt uppfinningsrika på olika sätt hur man kan dö på. Denna film tyckte jag verkligen var värt de 10 kr som jag betalade för den och hade kunnat lägga fullt pris också. En film att rekomendera dock inte för de kräsmagna samt om du är äcklad så ska du verkligen INTE äta samtidigt. :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards