Mias liv och funderingar

Alla inlägg under maj 2022

Av Mia - 31 maj 2022 18:49

Detta är ett palettblad som jag fick av en kompis. Varför den heter NN Haines är för att den påminner om just den sorten. Denna växter otroligt snabbt och denna har jag försökt att göra ett träd och. Tror jag klippt den 5 ggr redan. (Fick den jan/feb 2022)

Av Mia - 29 maj 2022 23:35

Måste nog visa den nya katten. Fast har haft henne nu i snart 1 1/2 år. Omplacering katt.
Hon är en riktig knäkatt och älskar att kela och vara en nära. Berättar när det är något hon tycker är fel. Pratar mycket.
Varit ute sommarkatt hos brorsan och då kom in med både möss, fåglar och ormar.
Kanske ska tillägga att det är dotterns katt.

Av Mia - 29 maj 2022 23:31

Det var denna som fick mig att köpa palettblad. Förälskade mig i färgen. Ville ha mer färgglatt här hemma.
Köpte den av AH. Och fick hem den som stickling 27 april 2022. Så har inte haft den länge.
Väldigt tålig och klarar av att inte bli vattnad regelbundet. I skrivande stund har jag inte klippt den än men de kommer inte att dröja länge innan jag måste de.

Kan inte skriva så mycket mer om den

Av Mia - 29 maj 2022 00:07

Fått ny hobby. Palettblad. Så tänkte lägga upp vilka jag har och lite info om det. Så mycket jag kan och vet än så länge.
Men det blir ett inlägg per växt. Så de kommer att bli många inlägg framöver. ?

Av Mia - 28 maj 2022 22:29

Jag funderar på om jag ska börja blogga igen eller om jag ska lägga ned detta.
Nu har jag äntligen en mobil och dessutom kommit ihåg att jag har en blogg.. ??
Så ska fundera på om jag ska lägga ned denna och starta en ny ist.
Jag vet inte.

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards