Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Min önskelista.. :)

Av Mia - 2 januari 2012 18:12

NU kommer en uppdatering av min önskelista eller ska jag säga en totalt annorlunda önskelista ^^


Nr 1: En förvaring av ngt slag till Ronjas lekrum så att hon får plats med alla sina saker där. Helst med lådor och FÄRG :)


Nr 2: Ett flyttlass till Värmland. Mina tre bokhyllor ska min bror ha och ja skulle vilja ha hjälp med att flytta upp dom till honom så att jag får mer plats i lägenheten.


Nr 3: Ett flyttlass till soptippen (eller bärhjälp om Bjuvsbostäder sätter ut en container) med min soffa och annat smått och gott som ja inte vill ha längre.


Nr 4: Pengar till nya skolböcker. *Suck*


Nr 5: 2 stycken vägghyllor "Lack" serien ifrån Ikea. (den längsta tror den är 150 cm lång eller ngt sådant)


Nr 6: En ny byrå eller liknade till köket så att jag kan ha min micro där.


Nr 7: En ny kamera skulle inte vara fel. den som ja fick för 1 eller 2 år sedan slukar batteri och ja kan knappt ta en bild på nya batterier så står de "sätt i nya batterier". Eller den som ja köpte i augusti -11. Den har slutat att fungera. Jag har ingen aning om varför. men de är nog ingen idé att lämna in den för de skulel nog kosta lika mycket som en ny..


Nr 8: Självklart den mobilen som ja har suktat efter i flera månader. (Vad säger jag inte, för de skulle räcka med en bättre mobil än vad jag har idag)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards