Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Säljer lite hästsaker

Av Mia - 17 januari 2012 22:21

För de första så lägger ja INTE ut detta på blobbis då jag glömmer att ta bort/ändra den sen... Vid intresse maila mig på crazymia_girl@hotmail.com eller smsa/ring mig för de som har nr :P eller helt enkelt kommentera här. (mer saker kommer efterhand allt eftersom jag hinner gå igenom källaren.)


Jag har nu börjat att rensa min källare och bestämt mig för att sälja lite hästsaker. Vissa står inte pris på så är du intresserad så är de bara att maila. ALLA saker är iaf utan frakt. Frakten står du för om du inte kommer och hämtar. Småsaker kan jag ta med till Kristianstad utan extra kostnad. (Vissa dagar i veckan)

Mer bilder kan skickas/läggas ut här vid intresse. :)


Bild 1: Hela tömmar, svarta. Har ej mätt dom så vet ej hur långa de är, men vid intresse kan detta göras. 80 kr


 

Bild 2: Svart stalltäcke med röda detaljer. (Står på den att de är storlek 135)  lite trasigt vid bogen. (på bild syns de vid ena kryssgjorden. Inga problem för den händige att sy. (EJ TVÄTTAT VID BILD) Helt annars. Svansgjord finns ej. Fanns inte ens när jag köpte den. Prisförslag: 50 kr (Kan ej tvätta eller laga den)


 

Bild 3: Blå cob grimma. 30 kr


 

Bild 4: Två extremt slitna men hela cob grimmor. Man kan ta beslagen utav dem om man vill. Prisförslag: 5 kr/styck


 

Bild 5: 2 stycken hingstkedjor. I bra skick. pris: 20 kr/styck

1 svart elastisk gjord ca 150 cm lång (ni ser på bilden att den inte är helt utdragen, mätt som på bild) Pris: 40 kr

1 svart lädersvanskappa ca 83 cm lång (helt utdragen, se bild) pris: 100kr (vid försäljning så smörjs den)

1 vit repsadelgjord ca 54 cm lång. (Aldrig använd) Pris: 20 kr (då den är lite rostig i beslagen)


 

Bild 6: Vit tunna med blått lock som använts till foder. 70 cm hög. EJ skriven på. Pris: 150 kr (tvättas av vid försäljning)


 

Bild 7: 4 stycken bruna fleecelindor. Använda ca 3-5 ggr. Fina. Pris: 50 kr. (tvättas innan försäljning om köparen vill)

3 stycken ( + en trasig som skickas om köparen vill) svarta benlindor i helstretch som knäppes med kardborrband. Använda flitigt. men de tre hela är fina. Pris 20 kr


 

Bild 8: Diverse saker. Kom med prisförslag. paket pris eller säljes var för sig.


 

Bild 9: 2 "körträns". Jag tror detta är körträns då de ej finns nogrimmor till. Fina och mest testade. tror att de är storlek cob eller full. Pris: 50 kr/ styck


Bild 10: 1 Ej elastisk gjord. Använd sparsamt. 184 cm men då ej helt utdragen/indragen. Eller hur man nu ska förklara. Pris: 10 kr 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards