Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 9 april 2013

Sovställningar :P

Av Mia - 9 april 2013 12:30

Har fotograferat lite olika ställen som katterna sover på. Dock är de svårt att få foto på dem sovandes med tanke på att så fort jag kommer inärheten så vaknar de ju :P Men har fått på lite olika ställen. Dock så är det faktiskt mest på Znäckan eftersom hon springer inte så fort hon ser mig. Zötnos gör det om han ligger någon annan stans än soffan eller golvet. :P


Sussie och Zötnos slåss om transportburen. Ligger inte den ena där i så ligger den andra där. Dock så väljer Znäckan inte att ligga här.


   



Soffan är en hit för alla katter :)  Fast Sussie och Znäckan ligger gärna på saker som finns i soffan medan Zötnos väljer att kunna sträcka ut sig. 

       



Golvet i dess olika former fungerar jättebra för både Znäckan och Zötnos. Dock tycker inte Sussie om det. Snäckan och Zötnos hittar jag i alla sorters möjliga ställningar på golvet. 

                 


Balkongdörren är öppen så jag måste hålla mig på betryggande avstånd...

 

Att sova på mattorna är en stor hit tycker Znäckan och är lika sur på mig när jag plockar bort dem. Fast har alltid kvar den lilla (lila) mattan ut till balkongen samt en dörrmatta vid ytterdörren och där ligger hon ofta. 

 


och en ställe som jag märkt att Zötnos gillar är denna.... Vid vattenfontänen i köket och där ligger han och vaktar vattnet.. Han älskar att stänka vatten överallt, men hatar att bli blöt för så fort jag spolar vatten i kranen eller duschen så sticker han.. hmm... 

 


Mattorna som ligger brevid micron är en hit för alla katter. och ju mer saker där finns desto roligare är det. (tyvärr har jag ingen bild på alla katter, för här är ett utav de ställena som Zötnos sticker ifrån när jag kommer in i rummet.)

 

Åh en svans går förbi...

Den MÅSTE jag få tag i!!

          


Sen helt nyligen har Zötnos och Snäckan hittat en plats under vardagsrumsbordet..

   


Sist men inte minst är fönsterkarmen som Zötnos och Snäckan gillar att sova på. Znäckan i sovrummsfönstret och Zötnos i vardagsrumsfönstret...

   

Zötnos med sin vän kaktusen som huvudkudde.. :P 

     






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards