Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Mia - 23 april 2012 20:30

idag har jag varit flitig. tror jag iaf. har inte haft så mycket att göra, så jag har börjat rensa gardeoroben, men fick sluta då jag insåg att jag inte visste vart jag skulle lägga det som jag ville spara. Ska jag lägga ner det i källaren eller ska de finnas kvar i lägenheten?? Ja de visste jag inte så då lät jag det vara. Har fått "nya" fotografier uppsatta på väggen. Ja de är ju direkt inte nya då det är bilder på mig som liten.. hehehe :P Men fick ju dem för ett par veckor sedan så nya är de ju iaf. Sen så har jag möblerat om på kylskåpet så att det ser med välstädat ut samt kastat de som är för gammalt. (Fråga mig inte varför jag har satt upp gamla kvitton på kylskåpet för. För det vet jag inte ens själv.) 


Sen så fick badrummet sig en dunst med. Kasta gamla schampooflaskor som det bara är lite lite kvar i som bara har stått där inne. Samt att Ronja leker ju med dessa när hon badar. Hon tycker det är roligare att leka med schampooflaskor än badleksaker. Så därför har jag sparat dem, men insåg idag att hon hade över 10 stycken att leka med så där blev det utrensning med.


Nybäddad säng och damsugning i sovrummet. (Dammsugaren fick en ny dammsugarpåse med, för dom hittade jag i gardeoroben. Så det är tydligen bra att rensa ibland.)


Min fråga till er: Vad gör ni med allt som ni inte vill ha kvar längre? Kastar ni det fast det är helt? Eller ger ni bort det någonstans? Snälla ge mig lite tips på vad jag ska göra med vissa saker, jag vill inte kasta eftersom det fortfarande är helt och jag kan inte lägga ut de på blocket eftersom jag inte har abbonemang på mobilen och ja vill inte gå back för att bli av med saker..

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards