Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Fortfarande ingen katt... :(

Av Mia - 20 april 2012 00:30

Det har varit några som har ringt under veckan för att säga att de har sett Smulan men det är enbart EN som har lett till att jag fått träffa katten ifråga och det var inte ens en svartt katt utan det var en chokladbrun katt, men visst jag kan förstå henne varför hon trodde att det var min katt då den katten hade svart huvud och hade identiskt huvud och ansiktsform som Smulan, men där slutade likheterna.


Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera min blogg nu sen påsk tror jag att det var. Men det är för att det är så otroligt mycket som händer i mitt liv just nu och jag känner att jag nu bara vill sätta ned foten och skrika stopp nu räcker det för mer orkar jag inte. Men som alltid så fogar jag mig och går med strömmen fast hela min kropp skriker men säg något för i h*lvete! Men är jag så feg att jag inte vågar säga något så får jag stå mitt kast.

Ja mina kompisar har fått tagit mitt dåliga humör ett X antal ggr och det är ju verkligen inte rätt emot dom, Men ni ska veta att jag är extremt tacksam att jag har er som vänner samt att ni orkar stå ut med mig fast jag är som jag är! Tack!


Jag vill så mycket, men kan så lite. Så hur ska jag göra? I vilken ände ska jag ta tag i mitt liv? Varför är det så att ALLT måste komma på en och samma gång? Varför kan man inte få en lugn stund någon gång? Nä, det ska ALLTID vara något j*vla skit som ska hända.


Ja jag vet att detta inlägg är negativt men det är mina känslor som ska i "fokus" på denna blogg och det är mitt sätt att ventelera det som jag känner att jag behöver. Det kanske är så att jag behöver få mitt skrivade igång kickat igen så att jag kan få mina känslor ut. Få vad jag menar ut och hur jag tycker och tänker? Jag vet inte.. Nu ska eller rättare sagt MÅSTE jag fortsätta skriva på mitt prov igen. GAH! Lite smått panik ang. det. JA!!!! Men tack Moa för att du förklarade vad lärarna menade med provet eftersom jag satt ganska länge med att enbart förstå intruktionerna och sen ringde du och förklarade för mig så jag förstod. Evigt tacksam :D


XOXO

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards