Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 25 april 2012

Många funderingar..

Av Mia - 25 april 2012 19:52

Mina tankar har börjat att vandra igen och jag har funderat på vad som håller mig kvar i Bjuv egentligen... vad finns kvar för mig här? Vvad är det för mig som får mig att stanna kvar här i Bjuv? Jag vet inte längre. Jag måste säga att jag är så extremt sugen på att flytta någonstans, men vart vet jag inte. Jag skulle vilja börja om på ny kula på ett nytt ställe.. Men vart ska jag då flytta och hur?

Vill jag verkligen bryta upp här där jag känner till typ allt här i Bjuv? Alltså vart man ska gå utan att gå vilse? Vart man ska vända sig vid olika saker. jag vet inte. Men det känns som om det är snart en bra idé att bryta upp här och starta om någon annan stans. Då får jag verkligen en anledning till att börja rensa mer bland mina saker och kanske få något gjort, med tanke på att sakerna bara samlas ju på hög här. (Alltså det som jag hade tänkt och sälja.)


Vad tycker ni att jag ska göra och vad hade ni gjort i min situation? Jag vet inte ut och in men det känns som om jag behöver en ny tillvaro för att kunna starta om och leva mitt liv igen. Att få tillbaka motivationen igen.. men vart och hur?

 
 
Ingen bild

Anonyn

25 april 2012 22:55

Kör på, flytta! Finns det inget som binder dej kvar så kör!
Man lär sej alltid på nya ställen vart man ska gå och när man är ute o går så hittar man nya saker o med det lär man sig vart saker finnns. Tveka inte.
Vrf bestämma vart man ska låt slumpen bestämma, vill du vara kvar runt där du bor idag, ta en karta blunda, snurra den o peka. Sen är det bara att leta boende :) lycka till!

Mia

2 maj 2012 19:06

Ja de kanske man skulle göra, men är så kluven. Jag hade ju inte tänkt flytta förrän jag slutar skolan. :/ Men som de är nu så är jag så innerligt trött på Bjuv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards