Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Mia - 1 oktober 2012 22:52

Har bara lekt lite med kameran idag för att testa lite olika inställningar och här kommer några bilder iaf..



                     



Av Mia - 1 oktober 2012 22:49

Filten är nu färdig för leverans o mer kommer jag inte att säga eftersom de är ingen som vet vem den kommer till. Eller ja några vet, fast de kan ja inte avslöja förrän den är framme. Så nu ska den bara packas in och skickas. Troligtvis så gör ja detta imorgon eftersom idag hinner jag inte.. Håll till godo med bilderna:


Sussie måste testa den först ;)


       

Av Mia - 1 oktober 2012 10:07

Måndag idag och klockan är lite över 10.. OCh snacka om hur mycket jag har fått gjort idag.. :) Jag har dammsugit hela lägenheten. (Dock ska jag dammsuga om sovrummet när jag kommer hem. fick se nu att jag måste ta under sängarna och jag orkar inte just nu.. elle hinner inte ska jag säga.. :P) 


Jag har diskar ut katternas vattenskål samt gett dem mer mat + rensat kattlådan. Jag har hunnit virka lite mer på min babyfilt så nu har jag bara sista varvet kvar. Samt att jag har hunnit läsa 3 sidor ur skolboken. Weiii.. Ja är på g just nu.. hahha


Så nu blir de till att ta ett bloss samt dricka mitt kaffe i lugnt och ro. När de är färdigt så ska skolväskan packas (allt ligger redan typ färdigt men de ska bara ned i väskan) och sen så ska mackor göras samt äta frukost och detta borde jag nog hinna till Sassa kommer...



(Så här känner jag mig just nu.. fast pigg ändå)

 

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards