Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Mia - 5 oktober 2012 23:44

Tyra skrev något i sin blogg om att man är inte anonym på nätet. Klicka här för att komma till inlägget.


Jag har valt att inte skriva ut mitt efternamn med tanke på att det är så ovanligt. Vi är tre i hela sverige som har det efternamnet. Jag och mina två brödrar. Men det är inte för att jag vill vara anonym, eller jo på ett visst sätt. Jag vill inte ha folk som tar reda på mitt nr och ringer och terrrar mig typ stup i kvarten. men jag står för vad jag säger och har NI något emot mig eller det jag skriver så är ni välkomna att ta kontakt med mig på mailen. crazymia_girl@hotmail.com och anser ni att jag är kränkande emot ngn eller att jag skriver något som inte är sant så är ni mer än välkommen att maila mig så får ni mitt nr MEN då får ni först förklara varför och så vidare. Med tanke på att jag skriver inget kränkade eller felaktigt om någon. Jag skriver mina TANKAR och ÅSIKTER. och skulle de vara så att jag är arg på någon så kanske jag skriver det. MEN jag skriver ALDRIG ut namn eller dylikt så att andra personer kan förstå vem det är. För ibland är det bara så att man behöver avreagera sig och INGET annat. 



Av Mia - 5 oktober 2012 16:13

Fått lite gjort idag iaf och nu ska de sista göras innan Ronja kommer.

Dammsugit lägenheten igen.: De märks att man har kattungar som verkligen DRAR fram allt skit samt en gammelkatt som fäller så de skriker om det. Tvätta golvena gör jag efter Ronja kommit och somnat. Så har jag ngt att se fram emot.. haha.. (not)


Sen så ska jag nu bädda rent Ronjas säng och fram tills dess att hon kommer så ska jag läsa i en skolbok.. Inte så kul.. de känns bara som om de är mer och mer och mer som ska läsas även fast man bara läser och läser och läser hela tiden.. 


Idag var min VFUkompis Sara här och vi satt och brainstormade lite om vad vi ska göra ev. på VFUn. Men de är inte så lätt att veta när man inte har ngn anning om hur mycket tid man får eller vart barnens kunskaper redan ligger. *suck* Så nu blir att läsa fram tills dess att vi har besökt skolan och därefter ta beslut och så vidare utifrån vad vi har fått reda på..


Nä hinner inte skriva mer nu. Måste fortsätta.. *fullt upp*


Jo förresten så kommer min tunisiska virknål snart. Den är postad idag så kanske måndag eller tisdag är den här så att man kan börja på en beställning.. wihoo.. Vad då fritid? ;) 

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards