Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Mia - 12 oktober 2012 22:19

sitter just nu och äter lite gottis en sån här fredagkväll och då tror ni att jag äter godis/chips eller popcorn eller dylikt, men det har ni fel. Jag har gjort min egen tunnbrödsrulle.. *mumma* fast ni skulle nog inte tycka om kombinationen men det var gott.. Testade bara lite och det var goooottt.t :) Så funderar på att göra en till..


Jag har tunnbrödsrulle som jag smörade och lade upp skivad grillkorv i ena änden och på den skinkost.. Så att de inte skulle bli för torrt tänkte jag och sen avslutade jag med groddar och rullade ihop den. Gott och lite nyttigt iaf :)


Vad brukar ni göra när ni vill "gotta" till det med något nyttigt? alltså ni äter inte godis eller dylikt vad väljer ni då?

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards