Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Mia - 3 oktober 2012 20:42

Herregud denna dag har gått i ett. Nu äntligen så ska jag sätta mig ned för att ta det lugnt.

Dagen började idag med skola och direkt därifrån för att åka till hbg för att hämta mina linser. Sen en promenad ifrån Kullagågatan till Stattena. De var drygt med tanke på att de är en j*vla lååååååååååååååång backe upp. Sen bussen därifrån för att åka till Väla för att jag tänkte köpa fyllnadsmaterial så jag kan göra en figur eller dylikt till ronja, men reflex i. :) Vad ja ska göra har jag inte kommit på än dock.. :/


Hem. Vända i dörren. Ner och tvätta vidare till affären för att skicka babyfilten samt att hämta ut ett nytt paket.. För er som inte kommer ihåg filten så lägger ja in en bild här:

 


Det nya paketet bestod utav garnen som jag har beställt så nu antar jag att IKKA blev glad ;)


 


Diskade, dammsög och insåg att jag behöver tvätta golvet. men de tar jag imorgon istället. plockat iordning i allmänhet i lägenheten. (De bestod mest i att gömma allt i lådor samt gardeorob. ;)) Ärlig? jajamensan.. hahaha...

Sen ner i tvättstugan igen hämtade upp all tvätt och hängde upp det här. Så nu behöver jag en tvättställning känner jag. Någon snäll människa som kan köpa en ifrån Ikea och komma till mig? *blink blink* Så just nu så ser jag all tvätt hänga där de får plats.. o de är inget kul..


Jag har hunnit läst allt som jag hade tänkt läsa idag. De hann jag redan på tåget så jag började att läsa mer än det eftersom jag hade tråkigt. :P Så jag känner mig duktig.. hehe.. Ska se om jag kan läsa färdigt artikeln innan jag lägger mig..


Zötnos ligger och tittar på tv. :p 

 


Znäckan som var nyfiken på all garn. (Vill bara påpeka att hon fick endast vara kvar medan jag fotade och de gick på  ca 2 sek)


 

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards