Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Mia - 9 oktober 2012 21:56

Sådär då är man nu färdig med att ha läst ett kapitel idag med. Känner mig duktig då jag har hållt vad jag har tänkt med att läsa minst ett kapitel om dagen. Igår läste jag 1 ½ kapitel då iförrgår så läste jag med ett kapitel men de var så kort så jag påbörjade ett kapitel till, men orkade inte läsa mer. Jag hade ju redan läst ett då. så jag hade ju "uppfyllt kvoten" den dagen. :) *stolt* och yrig känner jag nu.. Haha..


Nu blir de faktiskt sängen. Ska bara varva ned med lite virkning och då blir det att påbörja Ikkas (http://angelika.bloggplatsen.se/) beställning på ett schabrak. Det ska bli kul att se hur det kommer att se ut. För oftast så har jag en bild i huvudet på något som jag ska göra, men denna gång så är det faktiskt ganska blankt. För nu ska jag påbörja med ngt som jag aldrig gjort förut. Tunisisk virkning. Eller jo jag har ju faktiskt virkat de en gång tidigare.. Min kudde (http://crazymia.bloggplatsen.se/2012/08/27/8527452-sussie-myser-med-den-fardiga-kudden-d/) är ju virkad på det sättet. Men i schakrutor och detta schabrak ska ju bli bara en "ruta" så att säga.. Ska bli kul att testa.. (Undrar hur många ggr jag ska få repa upp skiten ;))


Sen så fick jag en till beställning utav Ikka, men de fotar jag och skriver om så fort hon har fått det, då de ska bli en present :) 

Av Mia - 9 oktober 2012 20:19

Jag har gjort en "pedagogisk" leksak som man kan plocka isär och använda bitarna med. En apelsin.. Dock så blev den i rosa färg. Men detta är ju enbart första gången jag gjorde den så nästa gång så blir den säkert ännu bättre och i "rätt" färg.. ;) 


 

Av Mia - 9 oktober 2012 14:12

Snygga!

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards