Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Mia - 10 oktober 2012 23:15

idag så har jag varit iväg och fått "snosa" häst igen. :D + att jag fick motion samtidigt.. Ehh, nej jag red inte.. För när jag cyklade till stallet så kom en extrem hagel/regnskur.. Inget kul för jag hade ju inte ens regnkläder på mig.. Men men,. De var härligt att få komma till stall igen. och imorgon så ska jag dit igen.. Längar. :D:D:D


Sen så har jag faktiskt varit så duktig att jag har läst två kapitel i boken.. Så jag "ligger före" just nu.. fast ändå så ligger jag efter.. + att jag numera har utvecklat en konstant huvudvärk. Kan de bero på stressen att behöva läsa så mycket? Därför är de faktiskt skönt att få ett avbrott i allt pluggande och kunna komma ut. Ja visst så kunde jag ju komma ut och gå, men de är ju inte samma sak..


Strunt samma.. hade iaf tänkt skriva två inlägg och skriva om kattungarna, Men de får bli en annan dag. För nu blir de att sova.. natti natti

Av Mia - 10 oktober 2012 08:00

Dagens stövlar.. jag bara älskar dessa.. :D:D



 



Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards