Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Mia - 13 oktober 2012 19:34

Inläggen om kattungarna kommer lite senare..


Har pecis kommit hem ifrån stallet just nu och JAG HAR RIDIGT: :D:D Dock bara skrittat men jag har suttit på en häst. De var underbart att få komma upp igen. De känner jag att det var något som jag verkligen har saknat. Imorgon ska jag dit igen..


Jo snacka om att jag har träningsvärk idag.. i rumpan utav cykelsadeln (ja märkte det först då jag satte mig på cykeln) och sen typ ovanför armhålorna vid axel. De kanske beror på att jag rullade en 250 (??) kg tung hösilagebal i torsdags in i stallet och sen ut igen för att de var möglig och sen in med nästa. jag tackar gudarna för att Linda var med då. Annars så skulle de aldrig ha gått..


Skriver mer senare men nu blir de ett bad.. :D:D

Av Mia - 13 oktober 2012 00:45

haha.. Jag la ju upp denna video för ett tag sedan och  nu hittade jag en video som har översatt texten till engelska. De sjunger fortfarande på sitt språk men lyriken (texten) är på engelska..



Edit:

Måste ju bara lägga in denna med när blondinen sjunger.. Herregud säger jag bara...



Edit igen:


Är detta inte samma tjej som sjunger? Fy då KAN hon ju sjunga!!!


Av Mia - 13 oktober 2012 00:29

jag försökte ta lite bilder på Znäckan och Zötnos och det gick efter mycket om och men. Jag lovade ju att skriva ett inlägg där jag berättade hur de var och det ska komma under morgondagen. Just  nu har jag bråkat så mycket med dator och router att jag pallar inte mer just nu utan lägger upp "bråket" som jag fotade :P 


         

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards