Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Mia - 2 oktober 2012 23:23

dagen blev verkligen inte som jag hade tänkt mig. men jag pluggade iaf på tåget idag *lite stolt över mig sj*. Men när jag kom hem så råkade jag totalt däcka på soffan. Hade tänkt vila en timma och titta på tv innan jag satte gång de som jag hade bestämt att jag skulle göra.. Ja tjena.. typ 2 timmar senare vaknade jag.. vaknade halv 8.. kul.. nope.. 


så nu har jag iaf läst färdigt EN sak utav två som jag hade tänkt göra idag.. Men ska läsa lite till innan jag lägger mig. så de blir ett snabbt inlägg idag.. bloggplatsen har strulat hela tiden iaf. De var lixom inte förrän nu som jag kom ens in pås idan och nu känner jag bara att tiden rinner iväg...



Men jag lever iaf så ni vet om det.. Alla inlägg som jag hade tänkt skriva idag ska jag försöka att hinna med att skriva imorgon. Men vem vet.. man kanske inte ens har motivation då.. idag har jag det efter flera dagar "bloggtorka" men då fungerar inte tekniken.. Kul..


Jaja.. Go  natt allesammans och ha en fortsatt trevlig tisdag!

Av Mia - 2 oktober 2012 06:41

Varför är de så att när klockan ringer (oavsett tidpunkt) så är det just då som man sover som skönast? Jag tittade på klockan förut och bara kände.. - Du måste verkligen skämta nu med mig. DET kan INTE vara dags REDAN att gå upp.. Men tydligen så kunde det vara så.. Suck.. Men morgonpigg som jag är så studsade jag upp ur sängen med ett leende..

Det enda som fick upp mig var tanken på lunchen idag.. *Mums* de blir kålpudding.. :D:D


Nu ska jag iaf göra iordning mig de sista inför skolan.. Jag ahr iaf duschat.. Man fy vad kallt de är på mornarna nu.. *brr* Hur varmt man än duschat för att få upp värmen så börjar man ju att frysa ändå på grund utav att man ska ju ut ur duschen och på den lilla stunden så är jag iskall igen..


XOXO


 

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards