Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Mia - 5 mars 2012 19:00

Första dagen är nu klar på VFU:n. Snacka om att det är lite förvirrat då man inte riktigt vet vad man ska göra eller ngt sådant.. *suck* Men det löser sig nog. Undrar hur min handledare är, hon verkar att vara bra. Jag är mest orolig för att inte bli godkänd. men man ska väl inte "måla f*n på väggen", redan nu första dagen..

Idag var det verkligen totalt förvirrande med tanke på att jag har ju nya barn på min gamla förskola.. Alltså jag är ju på samma förskola som jag har varit på under de föregående 3 praktikerna men denna gång så blev jag placerad i ett annat hus med andra barn + handledare.. Så när jag var ute på gården så fick jag ju träffa mina gamla barn och de ifrågasatte varför jag inte var hos dom igen. Och det förstår jag, Vad svarar man då?

Nej tyvärr jag vill verkligen vara hos er men skolan har sagt att jag ska vara i det andra huset istället? Eller vad? De är ju sanningen men frågan är ju om det förstår vad jag säger helt och hållet. Jag ska iaf vara hos dom under 3 förmiddagar under min sista vecka. Så lite glada kanske de blir. Samt att vi kommer ju att ses ute tillsammans på gården..

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards