Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Mia - 21 mars 2012 16:42

Idag så är det dags att tvätta igen. Sen får vi se när jag kan tvätta igen. jag hoppas att jag kan få tid på måndag eftersom jag ska åka upp på tisdag till Värmland (EJ BOKAT ÄN, men de är min tanke) så att jag kan tvätta innan jag åker upp och slipper att ha så mycket när jag kommer tillbaka.


Men innan jag åker så är det ganska mycket som ska göras innan jag kan släppa skolan och lägenheten så jag hoppas verkligen att jag hinner med allt innan dess. och i helgen så kommer ju Ronja och då vill jag ju inte hålla på med skolarbete och sådant när hon är vaken iaf.


Idag så blir det även att möblera om då jag har fått en soffa som min tanke är att ha i Ronjas lekrum så nu får jag börja tänka om när det gäller min lägenhet. Men de kanske är tur att soffan kom så att jag får rensa i lägenheten, men den kanske inte kom på den bästa tiden, med tanke på hur mycket jag har att göra.


Ja nu kanske ni tänker att varför sitter jag här? Jo de är för att Ikka vill gärna ha lite kvällsläsning innan hon lägger sig och då läser hon min blogg och hon har saknat att jag har skrivit i den. Men jag vill då bara poängtera att hon själv inte har uppdaterat på länge. (iaf inte i skrivande stund)

Nä nu kanske jag måste fortsätta att rensa innan jag måste ned till tvättstugan. Och om jag har tur så blir det enbart två maskiner idag och då kanske jag hinner att uppdatera en gång till. JA jag LOVAR att det KOMMER att komma upp en bild på den nya soffan när den är monterad och färdig. Men jag vetinte exakt när det kommer.

Hej svejs så länge..

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards