Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Mia - 23 mars 2012 23:30

Då var det fredag igen och detta är sista helgen som jag är hemma innan jag åker till Värmland. Ja på tisdag så bär det av. Jag skulle göra så mycket idag men hälften har jag inte gjort. det har mest blivit att man suttit framför datorn och surfat samt kollat på tv:n och nu insåg jag att klockan är ganska mycket. Så det blir till att avrunda här innan man lägger sig.


Imorgon när Ronja har lagt sig så blir det till att plugga. Det som jag skulle ha gjort idag men som inte blev av. Eftersom jag ska skriva mitt arbete och försöka att få det färdigt till tisdag då jag åker så måste jag börja.


idag så har jag varit hos Sandra. Det känns lite konstigt måste jag säga att jag bara kan gå till henne. Men ändå så härligt att jag kan gå till henne om det skulle vara något. Nu kan man ju umgås på ett helt annat sätt plus att jag slipper tänka på tiden när ja är där. (Förut var ja ju tvungen att tänka på när sista bussen gick.) Jag var där iaf och pluggade och skrev på redovisningen som ska redovisas på fredag. (nästa vecka) då jag inte kommer att vara med. men lärarna vet om det iaf och de var helt okej. Carina var ju självklart med eftersom hon är den tredje medlemen i studentarbetslaget.


Sen var det dags att gå hem, handla och fixa här hemma innan Ronja kom. Idag åt vi våfflor. jag vet att det inte är förrän på söndag som det är våffeldagen, men man kan ju äta våfflor två ggr tycker jag. Ronja älskade verkligen våfflorna så det ska vi äta igen. :D och jag behöver verkligen träna på att göra våfflor då jag kände att jag inte är så bra på det (fick slänga 3 stycken som inte blev så bra)


Nä nu blir de nog sängen.. Sov gott allesammans!

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards