Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Mia - 20 mars 2012 18:32

Idag har jag faktiskt varit duktig. Eller ska jag säga att de är min grannes förtjänst. Hon har fåt mig att cykla idag. Så jag har fått några ärenden fixade idag med. och just nu så tittar jag på vänner samt äter popcorn. (ja jag vet. De är dags att laga mat, men popcorn är mycket godare ju) hehehe...


Så imorgon är de första skoldagen efter VFU:n och det ska bli roligt att återse alla skolkamrater igen. Fast de är ju skönare att vara hemma måste jag säga. Men nu är det dags att få ordning på mitt liv igen. De verkar bara vara upp och ned gångar just nu- Varför kan de inte vara en rak linje istället?


Nä nu gnäller jag bara. Ett tecken på att jag är hungrig. Så vi hörs.. :D

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards