Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Mia - 19 mars 2012 22:52

Ja idag är de måndag igen, men de har inte varit en sån där tung dag eller något sådant. Utan jag har spenderat dagen hemma. sandra och Carina kom idag och vi satt med vårt arbete och jag bråkade som vanligt med vår lärare på Högskolan. Eller bråkade och bråkade. det heter väl att man är lite oense om saker och ting.


Vi har iaf fixat den skriftliga biten till vårt arbete så nu ska vi koncentrera oss på den muntliga delen som jag tyvärr inte kommer att vara med och redovisa eftersom jag kommer att vara i Värmland... (Inget mer sagt om det)


jag vet inte vad de är med mig, men jag vill bara skriva och skriva och skriva idag... Men problemet är att jag inte har något vettigt att säga. Jo jag vet om att bloggen ibland blir lidande och det finns vissa (inga namn nämnda ;)) som brukar påminna mig om att jag har en blogg ibland då h*n tycker att jag inte har varit inne på länge och uppdaterat. Det är sådant som jag behöver få. ja kanske inte direkt en spark i rumpan för att skriva på en blogg utan en spark bär bak för att få andra saker gjorda. Jag vet inte...

Jag verkar tappa båda motivationen och lusten till allt ju närmre tiden kommer då jag måste åka till Värmland. Det känns som det. Men sån är jag ju.. jag skjuter upp allt till sista sekund och sen gör jag allt i en hast och mår sedan dåligt för att jag inte gjorde mitt bästa. Någon annan som känner igen sig?


Jag vet inte hur jag ska ta tag i sorgen efter min pappa. Jag trodde (tror) att jag har "kommit" över det. men det kanske är som allt annat jag gör. Jag skjuter upp det till en annan dag eftersom jag inte vet hur jag ska kunna hantera allt. jag vet inte riktigt hur jag ska komma på rätt köl igen. Någon som vet eller kan ge mitt ett tips. Ska jag försöka ta itu med det direkt eller ska jag ta lite itaget? Eller ska jag helt enkelt hoppas på att jag har gjort det och "bara gå vidare"?


Oj detta blev de längsta inlägget på länge. Jag har verkligen saknat att skriva ned mina tankar och åsikter och är glad över att jag kommit tillbaka. Jag hoppas det iaf att jag har tiden nu till att blogga mer regelbundet. + att min dator håller och att den inte går sönder.. Den har nu krånglar ett x- antal dagar. och min nätleverantör säger bara att det är min dators fel och jag ska göra si och så.. men jag  vet ju om att det inte är de. Men hur ska man säga när man inte kan de tekniska sakerna?


Nä nu blir det till att lägga sig och sova. För imorgon så ska jag få träffa min älskade granne igen. Saknar dig ju snäckan!

Och nu har jag ju även fått en till som bor närmre. :D:D:D

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards