Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Mia - 11 mars 2012 22:30

Idag så fick jag och Ronja finbesök av min gamla arbetskollega och hans dotter. Ronja kallade henne för Lill-Sanna fast hon hette Cassandra och Cassandra Kallade Ronja för Olga. Lite roligt att höra måste jag säga. :)

Vi spenderade lite utav dagen ute i lekplatsen där jag kände att jag blev barn på nytt. Hehe.. jag var ju "tvungen" att testa hållbarheten både på klätterställningen och gungan. och de höll måste jag säga. Sen så testade jag även en annan sak som jag inte vet vad de heter.. Men ja höll på att fastna i den. Men den höll måste jag säga.

När vi kom tillbaka så smyckade  barnen ut Thomas tillsammans och kommentaren de gav var för härlig. Nä nu är du en tjej inte en kille eftersom du har rosa i ditt hår. Nu kommer jag inte ihåg vem de var det som sa det. men snacka om härlig akommentarer man kan få ifrån barnen.


Ronja har nu åkt och det känns verkligen tomt måste jag säga. :/

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards