Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Min önskelista till katterna

Av Mia - 22 mars 2012 21:12

Nu har jag hittat  2 saker som jag ska spara ihop till mina katter.


Denna för att jag vill att mina katter ska alltid ha tillgång till rent vatten samt att den rensar ju vattnet under tiden och det är perfekt eftersom att min ena katt alltid badar tassarna i skålen och den andra klagar alltid.

Så denna står högt på listan


EDIT: Fick en kommentar om att denna produkt inte var så bra utan denna var bättre på denna sida: http://animail.se/vattenfontan-pet-mate.html och den designen tyckte jag med om. Enda jag inte tyckte om var att det "bara" var 2 liters..


Bilden är lånad ifrån http://www.supercat.se

 


  Sen så behöver ja en ny klätterställning då mina katter snart har klöst sönder sig och varför inte slå två flugor i en smäll? Denna kan jag ju ställa in i vardagsrummet då jag ska ja lila som färg där inne och då är de ju en möbel i min smak. Så synd att den är så dyr, men de går nog. :D


bild lånad ifrån http://www.supercat.se

 
 
Sofia

Sofia

22 mars 2012 21:35

Hej

Jag råkade titta in på ditt inlägg och tänkte komma med ett litet råd, jag har nämligen provat tre olika sorters vattenfontäner till katter. Köp inte den du ser på bilden, den är hemskt värdelös. Vattnet rinner inte jämnt över kupan, den låter som ett tröskvärk och ibland så rinner vattnet över och ner på golvet. Jag har två vattenfontäner som jag är väldigt nöjd med. De heter Pet Mate, är billiga och finns att köpa hos bland annat Animail.

http://kipke.bloggplatsen.se

Mia

23 mars 2012 00:18

Tack så mycket för rådet. :D Jag visste inte detta, det finns ju inga som har recenserat det. jag gillar bara designen. Ska gå in på den sidan som du föreslog. Tack än en gång :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards