Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Mia - 26 augusti 2012 22:18

Detta linne har jag haft stora problem med. Repa upp. ändra.. repa upp igen.. Skita i den och slutligen börja om ifrån början och jag börjar att bli nöjd. Nu syns det (nästan) hur den kommer att bli.. :D

Så här såg den ut tidigare idag. Bry er inte om den tjocka modellen (jag alltså) ;) 

 


Oc´h  nu ser den ut så här. Nu börjar jag faktiskt längta tills den är färdig :D


   


Bild på linnet utan modell ;)


 


Närmre bild på hur mönstret är precis under bysten. (2 foton) en bild med blixt och den andra utan


   

Av Mia - 26 augusti 2012 21:45

Ja visst kan man dra vita lögner för andra ibland eller ngn gång för att slippa såra eller utelämna att säga ngt. Men hur kan man ljuga för sig själv i flera år? Just nu så sitter jag bara för mig själv och funderar på hur jag har kunnat ljuga för mig själv.. Eller har jag bara inte velat insett sanningen? jag vet inte..


Mål: Ta tag i mitt liv, ordna upp det.

Drömmar: Skapa nya drömmar, för de gamla är krossade,..

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards