Mias liv och funderingar

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Ingen rubrik

Av Mia - 6 augusti 2012 11:23

Idag skulle jag varit på väg till Kristianstad, men de blir inget.. De blir Hässleholm istället. Varför? tittade nu på öppetiderna och de har enbart öppet mellan 10:00 och 12:00 och jag valde att få den lilla sömn jag fick i natt. Så det blir inget utav det som jag skulle göra. Det blir att åka till Hässleholm för att köpa en biljett upp... 


Sitter i soffan och mina tankar snurrar... Tittar på alla fina ord som olika personer har skrivit.. Tittar på bilder och jag kan inte förstå. Tårarna rinner och jag ser bara tomhet framför mig just nu... Min mamma.. Älskade mamma.. Varför?? 


Mamma, min allra underbaraste vän
när får jag se dig igen

Vi bor så långt ifrån varann
att ses vardag vi inte kan

En tanke om dan jag alltid skänker
det är på dig mamma jag ofta tänker

För du känner mig så väl du vet
det är knappast någon hemlighet

Ett band så starkt mellan oss är
mamma, jag önskar du vore här

 

             

 

 
 
Linnea

Linnea

8 augusti 2012 10:51

Åh Maria... Livet är så hemskt och orättvist ibland.. Inget jag säger kan lätta din smärta, men jag tänker på dig och hoppas det ger lite styrka. Sorg efter människor man älskar försvinner aldrig, men den förändras och blir efter en tid inte lika tung att bära. Tillåt dig att sörja. Jag är långt bort men finns alltid här om du behöver mig. Kram

http://linnislicious.wordpress.com

Mia

10 augusti 2012 23:37

Tack. För de fina orden. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - Fredag 19 april 15:41

Ett par strumpor färdiga

Av Mia - 9 mars 2023 21:58


Pannband + handledsvärmare/torgvantar färdiga och redan påbörjat ett nytt par. ...

Av Mia - 5 mars 2023 18:15


Detta med att montera/sy ihop saker... Inte min starka sida.. ...

Av Mia - 3 mars 2023 23:11


Säger bara stort suck. Min dotter vill ha en sak och jag trodde de skulle vara lätt att hitta ett mönster på de. Nope finns inte en enda som jag kan hitta. Hittade dock ett annat virkmönster som jag kan använda del utav för att göra saken. Dock är de...

Av Mia - 21 februari 2023 21:26


Det har hänt så mycket i mitt liv senaste veckorna så jag vet inte ens hur jag ska börja eller om jag orkar med de. Just nu så håller jag på med en beställning. Jag hoppas att de blir färdig innan värmen kommer. :) ...

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards