Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Mia - 2 september 2012 22:58

Vissa av er kanske redan har sett denna bild på min FB men jag är tvungen att dela med den här med. :) Detta är väl verkligen kärlek ♥

Det roligaste med Sussie är att hon accepterar inte vilken katt som helt men Zötnos gör hon de med.. titta själva :)


 

Av Mia - 2 september 2012 20:00

Jag har tagit emot lite beställningar och här är första beställningen färdig. De är en väska till Ikka:


Här syns hela väskan stängd.


 



När bild på blomman som fungerar som knapp samt det rosa bladet på axelbandet:


   



Avslutar med två bilder på öppnad väska fram och baksida. :) 


   


Av Mia - 2 september 2012 17:48

Det finns ju såkallade "Pools Guys" som man kan hyra in för rensning av poolen. 

 

(bild lånad ifrån google.se)


Så jag stod och funderade medan jag diskade... Varför skulle man inte kunna hyra in killar som diskar åt en och som inte har ngn tröja på sig? *mumma* jag vet att jag kanske är sexfixerad eller vad de heter.. haha.. Men två flugor i en smäll liksom.. De är ju alltid roligt att titta på en som jobbar (erkänn att ni med tycker det) och då kan man ju få ngn snyggt att titta på samtidigt.. *perfekt ju* 


Så detta kanske vore något som en affärsidé eller de kanske redan finns? 

Av Mia - 2 september 2012 17:30

Min kompis gamla häst är nu till salu. och jag bara skakar på huvudet... Så här står de i annonsen:

Länk till annonsen:

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=643299



"Bella" är en liten häst på 157 cm 

e. King Marco - Castello

Hon älskar fart och fläckt och har aldrig vägrat på ett hinder! Hon är väldigt snäll och hittar inte på några dumheter men kräver ändå en rutinerad ryttare med mjuk hand, då blir hon väldigt lätt riden. Hoppar med fin teknik och vilja att komma runt felfritt. Hoppar med lätthet banor på en 1-1,10 m. Har ej hoppats högre pga av ryttaren. Skulle passa bra som övergångs häst eller till någon som vill utbilda men som inte vill ha unghäst. 100 % trafiksäker, snäll att sko, lasta och älskar när borsten kommer fram. Man kan stå och rykta i timmar. Bella passar parfekt till en liten ryttare som vill träna och tävla lite grann men också rida ut med långa och snabba galopper och bara kunna leka och mysa! 

Bella står ej hos ägaren pga ägaren varit skadad.

 

Och min kompis svar på detta:

 

Litet sto med fart i!!!!!!!!!!!!Nu har jag fått nog med att se min gamla häst åka rundor till en massa skojare,, bella gavs bort mot promenad ridning alt avel,, hon har blivit opererad i sin framkota och det syns tydligt på filmen att hon är inte bättre,,har dessutom stått halt dom sista 3 åren fast behandlingar, nu har hon haft 7 hem på mindre än ett år o för var ny köpare så ska dom kräma ut massa mer pengar på något som inte håller, vad är det för människor, skärpning,, ni som köper hästar måste ju kräva vet besiktning och ha öga för om hästen är halt om ni väljer att inte bes.,, DENNA HÄSTEN KLARAR INTE AV ETT BÖJPROV UTAN ATT HA SMÄRTSTILLANDE I KROPPEN... RING MY BELL E. KING MARCO UE. CASTELLO...

Av Mia - 2 september 2012 14:48

fy vad tankarna snurrar idag.. Jag saknar mamma, pappa.... jag saknar ngn att dela mitt liv med.. Fast jag vågar inte öppna mitt hjärta igen. De gör för ont. 


har funderat på att lägga ut en kontaktannons, men vill inte.. Är rädd för att inte få ngt svar. Rädd för att bli avvisad innan man ens har träffat personen i fråga.. De räcker väl med att min bror ja upp "en kontaktannons" på sin fb sida och jag fick inget svar.. De säger väl allt?? Ingenting värd.. :(


Nä nu ta tag igen i min lägenhet.. *suck*

Av Mia - 2 september 2012 13:44

Jag lovade er bilder på kattungarna idag så här kommer dom. Men först tre bilder på Sussie :)


     



och så kattungarna : ;)


                                                           

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards