Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Mia - 4 september 2012 21:32

Första dagen är nu avklarad i skolan o de gick ju ganska bra... varför ja säger ganska är för att ja nu är trött o det har varit ganska mycket kaos som de brukar dock vara i skolan.......Men vad ska mn säga mer än att det nu är femte terminen som jag går in på... 5 av 7... wohoooo!!!!!!! Det är typ ofattbart måste jag säga att jag har lyckats att klara mig så här långt... Otroligt men sant...Men nu ska ja virka lite innan jag knoppar in för idag.. får se om ja orkar att skriva ngt mer inlägg sen... XOXO

Av Mia - 4 september 2012 15:00

Tänk på alla vänner, ingen dag kommer tillbaka.
Det du säger kommer för alltid vara som ristat i sten.
Du kan aldrig ta tillbaka det ord som sårat.

Döm inte en människa efter sitt rykte.
Ung eller gammal, fattig eller rik.
Alla har vi ett berättigande att leva ett bra liv.
Det är svårt nog ändå, spä inte på lögner och förtal.
En vän är en vän är en vän, i med och motgång.
Vi behöver alla en famn, ett par öron, ärlighet.
Ingen av oss har något patent på ett långt, lyckligt liv.
Tänk alltid efter före...
Av Mia - 4 september 2012 05:27

Idag är det skolstart. jag hade fel när jag skrev inlägget igår. (Det var tidsinställt) Schemat blev ändrat och det visade sig att vi inte började förrän idag och jag kan säga att de är fel att vara uppe vid denna tid. Det är ALLDELES för tidigt. iaf för mig. Vaken?? Nope men uppe är jag iaf.. Och jag har knappt fått en blund i ögonen i natt kan man säga...


Varför är ja uppe nu då? Jo för att skånetrafiken inte går som den ska utan de är ersättningsbussar istället som går och det kommer det göra iaf EN MÅNAD till.. *suck* så de blir sådana här tidiga mornar så länge... Bläh.. Kan oxå säga att jag ser inte fram emot skolan längre... Allt för mycket har hänt och ja vill inte.. men åh andra sidan så är det ändå skönt att få något att göra nu under dagarna som kommer... Att få tänka på annat som ska göras än att försöka att få dagarna att gå..


Så vi syns senare när jag kommer hem. Typ klockan 6 skulle ja väl gissa med tanke på att skolan börjar inte förrän klockan 9 och bussen går om ca 45 min ifrån Åstorp.. Önska oss lycka till som ska åka på att det inte blir ytterligare förseningar.. *suck igen*


XOXO


       

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards