Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Mia - 18 september 2012 19:11

jag tror att de är tredje gången jag skriver detta inlägg idag, men har inte lyckats att publicera det då jag blivit utloggad varenda gång så nu är de sista gången jag försöker. Nästa gång så skiter jag i de..


Idag så skulle jag tillbaka till optikern för att se hur mina ögon reagerade på de nya linser och de visade sig att jag inte behövde ändra eller byta eller ngt. Dock så får jag inte längre sova med dygnet runt linser. Visst gjorde de inget om jag somnade någongång med dom, men helst inte.. Men hallå. De var ju därför delvis jag villa ha linser.. men jaja..


jag tänkte att eftersom jag ändå är inne i hbg så skulle jag titta på skor. Delvis för att vissa har klagat på att jag äger knappt några.. :P (Inga namn nämnda) Sagt och gjort så drog jag iväg till skopunkten. Gick där inne och kände att mitt humör sjönk till nada. Alla snygga skor som jag bara ville ha.. passade inte.. Inga skor överhuvudtaget inne på damavdelningen fanns i min storlek. Jag blev tvungen att gå in på herravdelningen, men gav upp direkt. inte F*N vill jag köpa herrskor för en gångs skull, jag vill ha snygga damskor. Så jag gick in i butiken brevid och fann dessa:


 

Snygga, bekväma och FRAMFÖR ALLT i min storlek.. Men priset.. :( Men jag är fortfarande sugen på att köpa dom. Har dock bestämt mig nu för att hittar ja inga andra skor så åker jag hit och tar dessa iaf. Kan ni gissa i vilken butik jag fann dom?

 

Drog sedan över till Maxi för att köpa kattmat eftersom de var totalt slut när jag åkte hemifrån. sen åkte jag hem efter att ha väntat på bussen jäääääättttteeeelänge. Först missade jag den första och den andra var skitsen.. Suck..

 

När jag väl kom hem så blev de att utfodra katterna, rensa kattlådan sen så tvättade jag. Efter de så tvättade jag golvet (dammsög först) och hängde upp tvätten.. 

 

Jag hade tänkt träna lite idag, men jag vet e fan vad de är med min kropp. om den inte tycker om allt gående som jag har gjort de senaste dagarna de vet jag inte.. Men mitt högraknä säger att de räcker nu.. Jag höll på att trilla framstupa utför trappen förut till tvättstugan för att knäet "låste" sig lixom inte. De kändes som spaghetti ben. Jag vet om att jag måste in till läkaren ang detta, men när jag väl har fått tid så är detta redan över och de hittar inget fel.. *suck*

 

Nu ska jag snart dricka kaffe och ta de lite lugnt..

 

Jo föressten. Jag fortsatte med mitt virkprojekt:

 

på bussen och de var faktiskt lite roligt eftersom de flesta tittade flera ggr på mig. En tant kom fram till mig och sa att de var så roligt att en ungdom satt och virkade. (kunde virka sa hon) och hon berömde mig så oerhört mycket. Jag kände mig stolt och i samma ögonblick så insåg varför jag håller "liv" i denna hobby. Det var mamma som lärde mig detta och jag känner att jag håller hennes "anda" vid liv varenda gång som jag virkar eller stickar. Sen så tycker jag att de är kul samt att man kan ju tänka på annat under tiden. Så perfekt. :D

   

Av Mia - 18 september 2012 19:10

Hiss eller diss?

Av Mia - 18 september 2012 12:00

Jag köpte för någon vecka sedan Felix Ost & Skinkpaj och blev så sugen på de igår att jag skulle ta den. Men När jag väl ahde öppnat paktetet så var jag inte lika sugen, men tänkte att jag äter den iaf med tanke på att jag är ju hungrig. Men de var ingen större hit. Katterna blev iaf glada kan jag lova..


Titta här själva för att se vad jag menade...


   

Av Mia - 18 september 2012 07:00

 

Bjuder på en bild på mig när jag var liten.. Var var ju t.o.m söt när jag var mindre.. och titta!!! Jag har kjol på mig.. *svimmar* 


Haha.. men de flesta vet om att jag typ aldrig använder kjol eller klänning..

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards