Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Mia - 22 september 2012 20:30

Vill nu ha en ny header. Men har inga idéer samt är inte så duktig på de heller. *suck* Någon som är duktig och vill göra en ny header åt mig? 

kommentera då. 


Så trött på denna:


 

Av Mia - 22 september 2012 19:00

      *tidsinställt inlägg*



Smulan och Znäckan har hittat ett nytt ställe att vara på. (Ignorera mattorna som ligger i hyllan, har inte kommit på vart jag ska lägga dem så de ligger där så länge ;))


*GÄÄÄÄÄSP*

*Tvättar Znäckan*


Trulls och Zötnos. Titta vilken ställning Zötnos har. Kroppen på ena kattställningen och huvudet på den andra. haha.. ♥


Närbild :) Trulls tyckte inte om blixten iaf.. :P

    


och Sussie på soffan..(Gammal bild men de var för att jag hade tydligen glömt att ladda upp bilden så ni får hålla tillgodo med denna.)


 



Av Mia - 22 september 2012 13:00

*tidsinställt inlägg*


Jag hittade en klänning igår på Fb som jag tyckte verkade vara skitsnygg så jag klickade in på den.

 


Men när jag väl hade klickat in mig på zalandos så var de mindre kul. de tyckte att jag skulle gå igenom 62 sidor för att hitta den klänningen som jag ville se vad den kostade och så vidare. ALDRIG. Så de blev att klicka bort sidan. Någon som orkar leta upp klänningen åt mig får gärna göra de samt att skriva länken i en kommentar. Tack på förhand. :P 


 


Av Mia - 22 september 2012 10:00

*tidsinställt inlägg*


Idag så ska jag och Ronja på tivoli här i Bjuv. OM jag hittar dit det vill säga. För jag har ingen anning om vart "Cirkusplatsen" finns här i Bjuv. Men men. Annars så blir de väl en underbar promenad iaf.- ;)


 

*bild lånad ifrån google*

Av Mia - 22 september 2012 07:00

*tidsinställt*


Igår åkte Zalmiak till sitt nya hem och de verkade att gå bra. De sista som jag hörde iaf. :) Han kommer att få bo med två äldre kastrerade hankatter samt att han kommer att få kunna gå ut om han vill. Så jag önskar han och hans nya ägare lycka till samt att jag och Ronja kommer att komma och hälsa på. :) De är ju lixom Ronjas kompis som har tagit Zalmiak. 


Lite roligt var de när de skulle komma och hämta katten. Ronja sprang och tog varenda katt och frågade.. - Är det denna? Jag (lite pedagogisk kanske.. hahaa) - Nej de är det med svart halsband. Tänkte "helsvart katt, helsvart halsband". hahaha

*Gamla bilder men ni får ta de iaf. Hann inte knäppa några nya igår*

   

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards