Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Mia - 27 september 2012 18:32

Nu helt plötsligt ser ja bara rosa.. GAH!! de började med att jag skulle visa ikka (http://angelika.bloggplatsen.se/) ett snyggt rosa träns enligt min mening. Men nu f*n ser ja bara rosa överallt och bilden nedanför tycker jag är lite VÄL överdrivet även fast ikka inte gör de.. men men... Sadeln gjorde att de blev FÖR överdrivet...


Bild lånad ifrån http://kabayos.blogspot.se/2011_02_01_archive.html

 

Av Mia - 27 september 2012 17:38

nej jag ska inte diskutera Disney utan det är vad jag läser om just nu. Extremt intressant och jag kanske skriver om det senare. Men det är vad jag har tänkt läsa färdigt idag. Sen så blir de lite plugg(läsning) innan jag går och lägger mig, men känner just nu att jag börjar få huvudvärk utav att ha läst (och tänkt?!?!) idag att jag inte orkar mer. Men skriver ett snabbt inlägg så ni vet att jag levar iaf ;) 


Men fick paket idag och jag lovar att bilder kommer upp senare idag.. men nu.. Läsa vidare på det spännande kapitlet. ;)


Jo jag är nästan färdig med delprov 1 iaf. Har tänkt att lägga de åt sidan och koncentrera mig att skriva de sista på lördag. Känner att jag har suttit nog nu de senaste två dagarna. är så j*vla mycket just nu att läsa så man får kombinera att läsa och skriva samtidigt.. och ni som känner mig vet om att jag itne kan sitta still och läsa en längre stund heller.. om jag inte sitter på buss/tåg. Så de blir att läsa mer imorgon..


XOXO

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards