Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Mia - 17 september 2012 23:12

Obs varning för att bli extrem personlig. Känsliga läsare rekomenderas att inte läsa vidare....


Helt otroligt de än låter så har jag abstinens.. Abstinens efter att träna, men jag orkar/klarar inte det idag. Har så otroligt j*vla mensont så de är inte sant.. Just nu så sitter jag i soffan frammåtlutad för att skriva. (Ungefär som fosterställning men sittandes.) Så här extrem värk har jag inte haft på länge.. nackdelen med att vara tjej. Denna j*vla mens som återkommer varenda j*vla månad. inte nog med att de är äckligt, man ska ha ont med. Kul.. Not. 


Visst klagar killar på att de är så j*vla synd om dom när de är så förkylda. Men hallå. Vi har denna värk varenda månad medan ni har förkylningen kanske en gång om året kanske 2 eller 3 gånger kanske. Medan vi tjejer dras med detta 12 ggr per år. Kanske mer eller mindre beroende på hur regelbunden mens man har. Så ja. Jag byter gärna med er killar med eran förkylning om ni tar värken 1 vecka 12 ggr per år!  Rena semestern för mig.. Woho!!

Av Mia - 17 september 2012 22:30

 


Trulls och Znäckan vill promt ligga hos mormor. Mysigt ser de verkligen ut :) 

Av Mia - 17 september 2012 19:15

kan ni gissa vad de ska bli? 


 

Av Mia - 17 september 2012 16:26

Zalmiak



Zalmiak och Zötnos


 


Znäckan


   

Av Mia - 17 september 2012 13:23

Idag är de en sån hopplös dag. Tankarna kommer o går hela tiden.. Sen kommer de något som påminner en. Jag vill inte glömma jag vill bara kunna minnas allt med glädje o lite saknad. Inte att de hugger till i hjärtat varenda gång o de känns som om man dör lite varje gång själv. Kunna se livet som pappa gjorde med glimten i ögat och nya upptåg varenda gång. Så vill ja minnas honom samt att han ska bli ihågkommen för den otroliga peraon som han var. Inte med sorg utan med gläjde. Att kunna minnas mamma med alla saker man hittade på o samt bland annat när man såg glädjen i hennes ögon när man berättade att hon skulle få ett barnbarn. Att hon behandlade en som en jämnlike o inte de gånger som hon var arg på en för struntsaker som man tyckte då... Nu inser man bara cilken otrolig tur man har haft som har fått dessa två underbara personer som har uppfostrat oss syskon. Bättre föräldrar har man inte kunnat leta eftwr.



Sen går mina tankar även till Ikka. Allt händer av en andledning o alla stannar i vårt liv olika långt. Tänker på dig och skickar en mSsa styrkekramar. Puss

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards