Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Mia - 12 september 2012 22:59

Jag tänkte att jag skulle skriva in här hur mycket jag tränar varje dag och vad de är jag gör för ngt. :) Jag har köpt wii fitness + om det är ngn som undrar


15 min rytmisk stepup

4 min rockring

4 min Palm Tree (typ stå på tå o hitta balans)

2 min ski jump

8 min boxning


Totalt träning idag: 33 min

 

 

Sen så tänkte jag. (bara en tanke. sammanfatta veckan på söndag, hur de har känt med mera. :) Men vi får se om jag hinner/orkar skriva de...

Av Mia - 12 september 2012 18:40

Idag är det tvättedag så ska snart ned för att hämta tvätten och hänga upp den. Under tiden jag väntar så har jag hållt på att rensa datorn ifrån lite skit. Samt att jag ÄNTLIGEN har fått skivor så att jag kan bränna ut mina bilder.. :)


Detta blev resultatet ifrån FÖRSTA rensningen.. Hmm.. kanske borde rensa lite oftare?

 



Sen när jag är färdig med datorrensningen så blir de till att träna lite innan jag fortsätter att plugga lite och hinner jag så ska jag även rensa bland mina andra fotografier. Jag behöver ju inte 4-5 små fotoalbum när jag köpte ett stort när jag var med Ronjas Farmor Anita på Ullared. Men varför de inte har blivit av än de vet jag inte.. :) Sen är de nog dags för sängen antar jag.. Hej svejs så länge


Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards