Mias liv och funderingar

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Mia - 23 september 2012 22:10

Med tanke på att under hela helgen så har det varit tidsinställa inlägg så får jag nu skriva en rättelse, med tanke på att jag hade paus ifrån bloggen i helgen och gött var de. Fast jag var sugen på att logga in och skriva iaf.. ;) Men jag tvingade mig själv att inte göra det.. hahah a:P 


Jag skrev iaf i lördags att jag o Ronja skulle på tivoli.


 

..men så blev inte fallet. Utan vi åkte till busfabriken istället med Thomas och hans dotter. :) De var kul för Ronja att ha en lekkamrat med sig och därför valde vi busfabriken ist för att gå på tivoli helt själva i regnet. Men kul hade vi iaf.. Fråga mig inte vem som hade roligast. Vi vuxna eller barnen ;)


(Foto: Ifrån www.busfabriken.se)

 

Av Mia - 23 september 2012 15:30

*tidsinställt inlägg*


Jag hoppas att de tidsinställda inläggen som har kommit upp under helgen har varit till belåtenhet. Jag kände i fredags (då jag skrev detta inläggen samt de andra) att jag behövde en paus ifrån min blogg, Men för att inte göra er läsare besvikna så skrev jag en massa inlägg som ni kan läsa ändå. Dock så blev de inte inspirerande inlägg eller långa utan mest bilder. Men men. Har man bloggtorka så har man. hahaha...


Men de kanske var dags för er att slippa dessa funderingar och tankar för ett tag samt mina inlägg om hur dåligt jag mår. För jag mår ju inte dåligt varenda dag utan de är mest ibland korta stunder som man ser ngt som påminner en "för mycket", eller så drar tankarna iväg eller så gör man ngt automatiskt. Som exempelvis så kan jag numera inte räkna hur många gånger som jag har plockat upp telefonen för att ringa mamma, för att berätta hur de har gått i skolan, eller att man är förbannad på ngt i skolan eller bara för att säga hej. Sen så står man där med mobilen i handen för att slå numret men inser att hon kommer inte att svara och då kan tårarna komma. och alla känslor igen. och oftast är de bara frågan VARFÖR som dyker upp..


 

Av Mia - 23 september 2012 14:00

Tänkte ha en frågestund igen. Men denna gång så tänkte jag att jag skulle ta en kommentar itaget samt att lägga in länk till den bloggen som kommenterar och dessutom gå in och läsa på den samt skriva lite om den bloggen samtidigt på min blogg.

Så nu har ni chansen att fråga mig vad ni vill och dessutom få "gratis reklam" för eran blogg. Glöm nu bara inte bort att länka till eran bloggsida. och har ni nu ingen men vill fråga mig nggt iaf så går de bra oxå.. ^^


 

Av Mia - 23 september 2012 13:00

*tidsinställt inlägg*

 

Jag lade upp denna bild på FB. Samma som jag har som profilbild nu där och här: (fast har då plockat bort kameran)




Och så här skrevs de ;)


 


Det är verkligen roligt att bli uppskattad och få höra att man är snygg. :) Mitt självförtroende växte kan jag ju lugnt säga. Jag har plockat bort efternamnen samt profilbilderna enbart för sekretessens skull. 

Av Mia - 23 september 2012 10:00

*tidsinställt inlägg*


Här kommer en bild på den nya kattlådan. Den är STOR! Men de behövs ju med tanke på att Smulan fick knappt plats i den gamla och jag antar att hennes små Zötnos och Znäckan kommer att bli lika stora. och jag gillar den skarpt. (kanske för att den är blå) ;) 


Men dp matschar ju den mitt badrum, eller vad säger ni?? ;) Jag har en blå badrumsmatta med, men den ska tvättas innan den läggs tillbaka och de är därför den inte finns med på bild :)

 


Av Mia - 23 september 2012 07:15

Jag är så glad, för en struntsak egentligen.. hehehe.. Men jag har nu ÄNTLIGEN köpt en ny sopborste. och den fungerar. Med den gamla så kom ju knappt något i själva skyffel. Men de är ju småsakerna som man ska vara glad åt ju. Eller ;) 



*bild lånad ifrån google.se* Min nya är helt vit, inte blå.

 

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards