Mias liv och funderingar

Alla inlägg under september 2012

Av Mia - 17 september 2012 19:15

kan ni gissa vad de ska bli? 


 

Av Mia - 17 september 2012 16:26

Zalmiak



Zalmiak och Zötnos


 


Znäckan


   

Av Mia - 17 september 2012 13:23

Idag är de en sån hopplös dag. Tankarna kommer o går hela tiden.. Sen kommer de något som påminner en. Jag vill inte glömma jag vill bara kunna minnas allt med glädje o lite saknad. Inte att de hugger till i hjärtat varenda gång o de känns som om man dör lite varje gång själv. Kunna se livet som pappa gjorde med glimten i ögat och nya upptåg varenda gång. Så vill ja minnas honom samt att han ska bli ihågkommen för den otroliga peraon som han var. Inte med sorg utan med gläjde. Att kunna minnas mamma med alla saker man hittade på o samt bland annat när man såg glädjen i hennes ögon när man berättade att hon skulle få ett barnbarn. Att hon behandlade en som en jämnlike o inte de gånger som hon var arg på en för struntsaker som man tyckte då... Nu inser man bara cilken otrolig tur man har haft som har fått dessa två underbara personer som har uppfostrat oss syskon. Bättre föräldrar har man inte kunnat leta eftwr.



Sen går mina tankar även till Ikka. Allt händer av en andledning o alla stannar i vårt liv olika långt. Tänker på dig och skickar en mSsa styrkekramar. Puss

Av Mia - 16 september 2012 23:04

Redan söndag och klockan är redan 23:04. ursch.. jag som skulle hinna med så mycket idag.. men har inte hunnit med knappt hälften. Så ni får ingen uppdatering idag hur de gick med träningen för jag hinner helt enkelt inte. Igår blev min träning att gå i högklackat iaf och idag blev de en vilodag.. dagen efter.. ni vet.. haha..


Men jag har haft full rulle sedan jag kom upp iaf. De går inget annat när man har kattungar hemma.. Hade tänkt skriva in schemat idag eftersom de är ju ändrat, men de gick ju inte för de går inte att komma in på schemat överhuvudtaget.. Suck... Hade tänkt börja virka en filt men de fungerade ju inte då jag inte har hunnit med allt annat som jag skulle ha gjort innan. GAH! när ska man få tid egentligen? 


Det viktigaste hann jag med iaf och nu blir de att sova och få lite sömn innan skolan imorgon..


XOXO

Av Mia - 15 september 2012 18:30

*tidsinställt inlägg*



Just nu så kommer jag att vara på festen tillsammans med Sassa, hennes födelsefest och ha roligt.. En sak som jag kom på förut var att för första gången på flera år så känner jag mig snygg, för första gången så för en kort stund så trivs jag med mig själv och det känns underbart. Jag har aldrig trivts i glasögon och nu har jag äntligen linser igen och det var de bästa beslutet som jag har gjort för mig själv på flera år. Jag känner mig mer självsäker, snygg, vacker helt enkelt. 


Det är konstigt vad så små medel gör för ens självförtroende. :)

 

Av Mia - 15 september 2012 15:01

Så här ser jag ut idag :D


Kläder:


 


Ansikte med smink :O hehehe ;)


 


Sen mina nya fina naglar som jag nästan är helt nöjd med ;)


 

Av Mia - 14 september 2012 18:39

Denna bild som jag lade upp förut idag: 

 


Har inte jag fotograferat utan det är Ikka (http://angelika.bloggplatsen.se/) som har gjort det. Bara så ni vet :)

Av Mia - 14 september 2012 12:07

Jag saknar dig så mycket.. Varför var änglarna tvungen att få tillbaka sin ängel i förtid? Jag behöver dig. Jag älskar dig.. Mamma. Min mamma..

Omröstning

Skulle ni vilja läsa mer om mitt liv o mina tankar eller ha mer bild inlägg?
 Text
 Bilder
 Annat: Skriv som kommentar på de sista inlägget så jag vet hur ni tänker tack :)

Presentation


Delad glädje är dubbel glädje, delad sorg är halv sorg.

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kategorier

Tidigare år

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards